Moestuinen Berkum

Is een moestuin huren iets voor u? Eens even lekker de handen uit de mouwen steken en er ook nog eens fijne groentes en/of mooie bloemen aan over houden. Dat is mogelijk voor leden van onze Wijkvereniging.
Zijn er meer belangstellenden dan desgewenst plaatsing op een wachtlijst. (Elk jaar komen er wel enkele tuinen beschikbaar i.v.m. opzegging)
Misschien heeft u al eens in  een moestuin gewerkt. Maar ook enthousiaste ‘beginners’ zijn van harte welkom. Uw nieuwe collega’s op ons moestuinencomplex zullen u dan met raad en daad bijstaan.
Plaats: Tussen de Verlaten langs de Nieuwe Vecht

Contributie: Thans € 25,- per standaardtuin van 100 m2  per jaar. Andere afmetingen (50 m2 – 150 m2) naar evenredigheid. Eenmalige waarborg: € 50,-
Verder vragen wij u om een e-mailadres ter vergemakkelijking van de communicatie en een machtiging voor de jaarlijkse contributie.

Er is een wachtlijst van ruim een jaar. Wilt u zich aanmelden voor de wachtlijst: adres en telefoonnummer vermelden in 1e mail naar de moestuincommissie. Contact:  Annemieke Tijhuis, e-mail: moestuincommissie.oudeverlaat@gmail.com

De Tuincommissie:
Carla Klaasen, Annemieke Tijhuis en Erik Wilbrink.

Moestuin-2011