Loopgroep Berkum

Het motto van de loopgroep is: “Lopen met plezier”.
Elke dinsdagavond om 19.30 uur start in Berkum, bij wijkcentrum De Weijenbelt, een enthousiaste groep mensen voor een looptraining. Om 21.00 uur keren ze daar weer terug.
Er wordt getraind onder leiding van ervaren trainers. We lopen op vier niveaus (A, B, C en D-groep), waarbij een ieder aan zijn trekken kan komen. De A-groep bestaat uit de meest geoefende lopers, B en C volgen daarop. Voor de D-groep is er een wekelijks duurlooproute. Jaarlijks proberen we een clinic te organiseren voor startende lopers.
Klik hier voor nadere informatie over de niveaus.

Iedereen met enige loopervaring en goede gezondheid kan meedoen. De training vindt meestal plaats ergens in de prachtige landelijke omgeving van Berkum, zoals bij de Agnietenberg, de Pelikaan en de Wythmenerplas.
Er wordt niet alleen aandacht besteed aan looptechniek, maar ook bereiden we ons voor op diverse loopjes en wedstrijden in de omgeving van Zwolle. De Salverda Berkumloop en de Zwolse Halve Marathon zijn daarbij vaste evenementen.

Voor meer info kun je terecht bij:
Melchior Broek (voorz.) 06-30314161
Caroline Blankvoort (penm.) 06-48186547
Henriëtte Zijp (secr.) 06-48615559
Hans Jansen (trainers) 06-83560111
Antoinne Dijk (alg. lid)

Of stuur een e-mail: loopgroepberkum@live.nl

Wil je je aanmelden? Klik dan hier, kies voor loopgroep Berkum en geef je op.