20230906 Fietsen

Mei
08 – 05 Weij & fietsen
14 – 05 Weij & koffie
Afsluiting ( datum volgt later)

Data kunnen nog aangepast worden!

Verslagen 2023-2024

Weij en spelletjes
Woensdag 17 januari was het weer tijd voor onze jaarlijkse spelletjesmiddag. Er werden verschillende spelletjes gespeeld. Naast het spelen van Rummikub, sjoelen, klaverjassen, Triominos en Berkums dobbelen en een lekker kopje koffie of thee werd er gezellig bijgepraat.

Weij en koffie
Dinsdagmorgen, 14 november, was het weer tijd voor een gezellige koffie ochtend in de Weijenbelt. In de ontmoetingsruimte heeft iedereen weer genoten van een heerlijke kop koffie met een lekkere koek.

Woensdag 4 oktober
Weij en Fietsen
Op 4 oktober zijn we via de Maatgravenweg, over de eerste stuw naar Dalfsen gefietst.
Vanuit Dalfsen, over de dijk zijn we naar Mansier in Oudleusen gereden en hebben daar een kopje koffie met een heerlijke Hulsterrol gegeten.
Via Welsum weer naar Dalfsen en over de dijk terug naar De Weijenbelt. Het was weer een fijne en gezellige fietstocht!

Woensdag 6 september
Weij en Fietsen
Met een fietstocht op 6 september hebben we het nieuwe seizoen geopend. Vanwege de warmte is er voor gekozen om om 10.00 uur in plaats van 14.00 uur te gaan fietsen en dat bleek een goede keus!
Via het Roodhuizerpad, Isala ziekenhuis, Philosofenallee, Kerkbrugje richting het station. Omdat de van Karnebeektunnel afgesloten was, moesten we over de spoorbrug. Daarna langs de Oude Bierton richting Schellerdijk, oude IJsselcentrale, richting Hoog Zuthem. Bij de Golftuin hebben we koffie/ thee gedronken. Na deze rustpauze weer op de fiets en richting Zandhove, langs de Oude Mars, Zalnè, Herfte, fietspad Sorghvlietweg richting De Weijenbelt.
Het was een mooie en gezellige fietstocht. Iedereen heeft genoten!
Tot de volgende fietstocht op 4 oktober!

Elke 2e woensdag van de maand activiteiten voor 60 plussers, om 14.30 uur in wijkcentrum “De Weijenbelt”.

Houdt deze website in de gaten en volg ons op Facebook

Voor alle informatie over Weij Senioren kunt u een mail sturen naar: senioren@wijkverenigingberkum.nl

Foto’s ook in het album: Fotoalbum Weij Senioren