Word ook lid!

Een wijk vorm je samen, samen met alle bewoners. Ruim 2/3 van de bewoners in Berkum is lid van de wijkvereniging. De belangrijkste redenen daarvoor zijn dat we samen meer bereiken als het gaat om leefbaarheid, veiligheid en woongenot in de wijk. De wijkvereniging is statutair de vertegenwoordiger van de bewoners in de wijk Berkum naar de gemeente en andere instanties. Samen de lusten maar ook de lasten. Daarom een familie lidmaatschap. Voor slechts € 15,00 per jaar doet u mee.

Aanmelden:

Na verzenden wordt een mail gestuurd naar het adres dat u heeft ingevuld. Pas nadat u daarin uw aanmelding heeft bevestigd worden uw gegevens doorgestuurd.