Levend Stratego 2022 verplaatst naar woensdag 21 juni van 19.00 – 21.00 uur

Aanmelden Levend Stratego 2022

Op 21 juni organiseert de jeugdcommissie levend Stratego voor de Berkumse jeugd van groep 6 tot en met ca. de brugklas. Levend Stratego kennen jullie vast allemaal wel. Het is een super gaaf en spannend spel met veel beweging waarin je samenwerkt met je team om de vlag van het andere team te veroveren.

We spelen het spel in het Vegtlusterbos, van 19:00 tot circa 21:00.
Wees erop tijd bij en meld je (kind) snel aan, dit kan individueel of met een groep(je). We hopen op veel aanmeldingen en je bent met je team ongeveer een uur bezig. Na afloop krijg je wat te drinken en wat lekkers.

Om het spelniveau passend bij je leeftijd en het extra spannend te maken verdelen we de kinderen over leeftijdsgroepen. Iedere leeftijdsgroep heeft een eigen aanvangstijd, dit hoor je als je je aangemeld hebt.

Trek (sportieve) kleren aan die makkelijk zitten en die vies mogen worden! Bij slecht weer beslissen we vrijdagavond 17 juni of het door kan gaan. Je wordt hierover per mail en via de website geïnformeerd.

WANNEER                               : 21 juni 2022
Waar                                         : Vegtlusterbos (verzamelen op het grasveld aan de Boerendanserdijk)
Tijd                                            : 19:00 uur tot 21:00 uur
Bijdrage                                    : gratis
Aanmelden voor                   : 20 juni 2022

Vul eerst de gegevens van de ouder/verzorger in, daarna naam en leeftijd van het deelnemender kind of kinderen.

Totaal: € -