Weij Senioren

17 apr 2024

Zaal open 14.20 uur

Weij en chansonmiddag

Op woensdag 17 april organiseren wij een bijzondere muzikale middag.

Voilà!
Chansonnière Annemiek van Bussel en gitarist Erik Raayman staan dit jaar al twintig jaar samen op het podium. Deze Zwolse musici maken sindsdien programma’s die je weten te raken en te vermaken. Dat doen ze met Franse chansons, repertoire uit het Berliner Cabaret en de Nederlandstalige kleinkunst.
Voilá! is splinternieuw maar zit ook vol oude en bekende chansons.

Speciaal voor de voorstelling in de Weijenbelt schuift pianist/accordeonist Reinder van Raalte aan om u mee te nemen in een heerlijke sfeer van een music-club uit de dertiger jaren met muziek van toen én nu.

Zin in een voorproefje? Kijk dan hier: www.youtube.com/watch?v=Ue6HRrYzFso
We starten om 14.30 uur. De zaal is open om 14.20 uur. De kosten zijn € 7,50 per persoon, inclusief een kopje koffie of thee.

Aanmelden kan via het vaste emailadres: senioren@wijkverenigingberkum.nl of telefonisch bij Sabine Bakker 06-33179436 of Anneke Meeuwisse 06-43285129.

Dit optreden wordt mede mogelijk gemaakt door Stichting De Gasthuizen.