Paaswandeling: Pasen, een feest voor het leven!

Ivm met het coronavirus komt de geplande wandeling “ the Passion” op 8 april vanaf de parkeerplaats van de Berkumstede te vervallen, daarom onderstaande wijziging.

Paaswandeling: Pasen, een feest voor het leven!

Misschien associeert u/ jij Pasen met eieren, paashaas, lente en lekker eten.
De oorsprong van Pasen ligt in het christelijk geloof. Het lijden en sterven maar ook zeker de opstanding van Jezus Christus.
De kerken van Berkum nodigen u/jou van harte uit om een wandeling te maken over de dijk, langs de Vecht bij Berkum/Lorentzlaan, de Struinwaard, waar drie kruisen vanaf woensdagavond 8 april t/m 2e Paasdag zijn geplaatst. Deze kruisen herinneren ons eraan dat Jezus uit liefde voor de wereld heeft geleden aan het kruis.
U /jij kunt op een zelfgekozen tijdstip èn startplek op pad gaan. De bedoeling is om zelf een moment van bezinning te nemen, wat Pasen werkelijk betekent en tegelijk tot rust te komen en verwonderd te raken over de mooie ontluikende natuur!
De paden lopen door het ruige grasgebied bij de Vecht. De grond kan drassig zijn na langdurige regen.

Meer info namens’ Kerk in de wijk’: Anja Pierik 06 3914 6627

13 apr 2020