Organisator

jeugdzaken@wijkverenigingberkum.nl

20 nov 2021

Sinterklaasfeest 2021

Sinterklaas komt 20 november naar Berkum!

Goed nieuws voor de kinderen en ouders in onze wijk: Sinterklaas toert net als vorig jaar met zijn pieten door de straten van Berkum (en Brinkhoek)! Op zaterdag 20 november tussen ongeveer 10.00 en 13.00 uur worden er speciale haltes geplaatst waar Sinterklaas gaat stoppen. Daar aangekomen, zullen de pieten de kinderen in de omliggende straten naar buiten roepen. Samen bouwen ze een klein feestje en uiteraard is er een kleinigheidje voor ieder kind. En misschien krijgen ze wel een hand van de Sint! Het vervoersmiddel blijft nog even een verrassing, maar één ding weten we zeker: Sint en de pieten zijn 20 november niet te missen.

Aanmelden

Heb je zin in een feestje met de Sint en de pieten? Meld je kind(eren) dan hier aan.

Kort van te voren krijg je informatie over de dag zelf, een link naar de route en een tijdsindicatie hoe laat Sinterklaas bij de halte bij jou in de buurt is. Op de dag zelf kun je net als vorig jaar live de locatie van de Sint en zijn pieten volgen.

Kleurplaat

Sinterklaas is dol op tekeningen. Daarom ligt er ook nu weer een kleurplaat voor de kinderen klaar. Vanaf 1 november kun je een kleurplaat afhalen bij de COOP. Of download en print de kleurplaat hier