Sinterklaasfeest 2020

Sinterklaasfeest Berkum 21 november 2020

Goed nieuws! Sinterklaas komt ook dit jaar naar Berkum! Het zal wel anders gaan als andere jaren vanwege het coronavirus. Hoe? Dat vertellen we je graag.

In de wandelgangen hebben wij gehoord dat de Sint dit jaar langs de huizen gaat in plaats van naar De Weijenbelt. Sint wil vooraf wel graag weten waar hij allemaal moet zijn. Het is dus nodig dat je je aanmeldt. Om de Sint en zijn pieten nog een extra handje te helpen, vragen we jou om de Sinterklaaskleurplaat zichtbaar op het raam te hangen. Deze kleurplaat is te verkrijgen via de scholen in Berkum, de Coop, en via deze link: Kleurplaat Sint-2020

Kortom: wanneer je je adres opgeeft en deze kleurplaat zichtbaar op het raam ophangt, zullen de Sint en zijn pieten op zaterdag 21 november een verrassing langsbrengen bij jou thuis!
Vanwege de Corona-maatregelen willen we iedereen nadrukkelijk verzoeken om bij het eigen huis te blijven op het moment dat je de Sint of zijn pieten ziet komen.

Voor wie: alle kinderen t/m groep 4

Aanmelden is niet meer mogelijk.

21 nov 2020

Organisator