Sint Maartenoptocht

Dit jaar kan het weer en we hopen op veel kinderen die meelopen!!!
Op donderdag 11 november kunnen de kinderen uit Berkum met hun lampionnen in de Sint Maartenoptocht meelopen.
Voorop gaat net als twee jaar geleden het leuke draaiorgel met trendy Nederlandse kinderliedjes.
Helaas lukt de lampionnen wedstrijd dit jaar nog niet.
Vanaf 18:00 verzamelen we op het parkeerterrein voor Berkumstede. Dit wordt ook al feestelijk omdat dan de bewoners van Berkumstede (buiten) de lampionnen van de kinderen kunnen bewonderen onder het genot van het orgel, een kampvuurtje en als het lukt een warm drankje voor de kinderen.

De optocht start om 18.30 uur en begint net als twee jaar geleden voor de ingang van Berkumstede. De kinderen wandelen tijdens de optocht via de via de Erasmuslaan richting Prunuspark, Palmenlaan, (stoep van de) Campherbeeklaan, Acacialaan, Berkenlaan, Abelenlaan, Erasmuslaan naar Berkumstede (einde ongeveer 19.00 uur).
Het zou heel feestelijk zijn als iedereen die aan de route van de optocht woont een (waxine)lichtje bij de deur plaatst of de buitenverlichting aan heeft.
Het zou geweldig zijn als we heel Berkum kunnen verlichten met een lichtje bij de deur zodat de kinderen weten waar ze, ook na de optocht, welkom zijn om aan te bellen voor een liedje en een (voorverpakt) snoepje!

Wanneer: donderdag 11 november 2021
Waar: parkeerterrein voor Berkumstede