Reviusplantsoen

16 okt 2021

Grenzeloos Herdenken

Op 14 november vorig jaar is in het Reviusplantsoen een walnotenboom geplant als onderdeel van het monument om de overleden wijkgenoten van vorig en dit jaar te herdenken.
Velen van hen stierven aan de gevolgen van besmetting met het coronavirus. Deze boom is een uiting van weemoed, maar ook van hoop. Een walnotenboom kan heel oud worden.

Het tweede onderdeel van dit monument is een gedenksteen met daarop een gedicht. De steen werd belangeloos aangeboden door de firma Cuperus. Dit deel van het monument willen wij onthullen op zaterdag 16 oktober a.s. van 14.30 – 15.30 uur in het Reviusplantsoen.
De onthulling is onderdeel van een programma met muziek en declamatie. Wanneer u deze openluchtbijeenkomst wilt bijwonen, wilt u dan een stoel meenemen en eventueel een deken of plaid en indien nodig een paraplu, afhankelijk van de weersomstandigheden?

Wanneer u wilt dat de naam van een vorig of dit jaar overleden familielid, vriend of buurman tijdens deze bijeenkomst wordt genoemd, dan wordt u verzocht dit vooraf te melden aan Marion Nijenhuis, te bereiken via 06 46311430 of via mail: marion_nijenhuis@hotmail.com.
U kunt zich bij haar ook aanmelden voor het bijwonen van deze onthulling.

Waarschijnlijk is een coronatoegangsbewijs verplicht voor dit evenement. Wees hierop voorbereid en kijk voor de actuele situatie op facebook.com/Grenzeloosherdenken of informeer bij Marion Nijenhuis