Organisator

De Weijenbelt
Campherbeeklaan 82, 8024 BZ Zwolle

09 okt 2021

Buitenspelletjes middag voor Berkumse jeugd (tot 13 jaar)

Zaterdagmiddag 9 oktober organiseert de jeugdcommissie een superleuke buitenmiddag voor de Berkumse jeugd tot ca.13 jaar.
Voor de kinderen van groep 1 t/m 6 hebben we oud-Hollandse spelletjes.
Voor de kinderen van groep 7, 8 en de brugklas hebben we het super gave douanespel.

In onze wijk stimuleren we de jeugd graag om samen te spelen, te ontdekken en elkaar te leren kennen. Het afgelopen jaar was dit moeilijk vanwege corona, maar net als vorig jaar september organiseren we weer een buiten spelletjes dag. Kinderen tot en met groep 6 kunnen zich heerlijk uitleven met een aantal leuke buitenspellen. Denk aan zaklopen, eierlopen, raketschieten, blikgooien, skippybal-racen, reuzen-micado, pijl- en boogschieten en nog veel meer. Dit doen we op het Speelveld achter De Weijenbelt

Voor de kinderen van groep 7 en 8 en de kinderen die net met de brugklas begonnen zijn organiseren we dit jaar het super gave douanespel in het Vegtlusterbos. Smokkel met een team van smokkelaars zoveel mogelijk punten(kaartjes) zonder dat je door het douaneteam wordt gesnapt.

Na afloop krijg je wat te drinken en wat lekkers.

Om de middag goed te laten verlopen, rekening te houden met de coronamaatregelen en de spelletjes aan te laten sluiten bij het leeftijdsniveau verdelen we de kinderen over leeftijdsgroepen. Iedere leeftijdsgroep heeft een eigen aanvangstijd!

Aanvangstijden
De aanvangstijden per leeftijdscategorie is als volgt:

groep 1, 2 en 3: 14:30-16:00 uur
groep 4, 5 en 6: 14:30-16:00 uur
groep 7 t/m 1e klas: 14:00-16:00 uur

Doet jouw kind mee? Meld hem of haar dan -voor 5 oktober- hieronder aan. Wil je meerdere kinderen aanmelden? Vul dan per kind een aanmeldformulieren in.

buitenspelen-2021