Organisator

jeugdzaken@wijkverenigingberkum.nl

11 mei 2024

Escape Room

Op zaterdag 11 mei organiseert de jeugdcommissie van Berkum wederom een leuke activiteit: een Escape room!
Ben jij klaar om je brein te laten kraken en samen met je vrienden de raadsels op te lossen? De Escape Room kent dit jaar als Thema Avonturenpark Hellendoorn waarbij jullie op zoek gaan naar een verborgen schat.

In teams van 5 personen gaan jullie de uitdaging aan om het mysterie, dat zich dus afspeelt in Avonturenpark Hellendoorn, te ontrafelen door verschillende puzzels en raadsels op te lossen. Juist door met je teamleden samen te werken en je vaardigheden te bundelen, kunnen jullie de codes kraken en de juiste oplossing vinden!
We hebben wel een advies: houdt rekening bij de samenstelling van het team. Denk aan een goede mix van ervaring (ouders) en creativiteit (jeugd).

Voor het team dat het snelst het mysterie ontrafeld hebben we mooie prijzen die worden aangeboden voor Avonturenpark Hellendoorn, dus zorg ervoor dat jouw team de snelste en slimste is!
Trommel je vrienden en ouders op en bereid je voor op een middagvol spanning, plezier en teamwork.
We kijken ernaar uit om jullie te zien schitteren in de escape room!