Weij Senioren

21 feb 2024

€ 5,-

Weij Senioren: Let op! Wijziging onderwerp Fotopresentatie

Helaas kan door ziekte de foto presentatie op 21 februari door Dick en Coleta Hogenkamp niet doorgaan.

Wij zijn naarstig op zoek gegaan naar een goede vervanging.
Maar omdat niemand zo’n mooie collectie als Dick Hogenkamp heeft, hebben we naar ons idee, een mooi alternatief gevonden in de persoon van Rien Mouw.

Rien Mouw maakt door middel van een professioneel digitaal klankbeeld samen met u een onvergetelijke tocht over de Veluwe.
Tijdens de presentatie heeft u geen last van storende donkere pauzes maar vloeien de beelden langzaam in elkaar over, waardoor u vaak 2 beelden tegelijk ziet die prachtig in elkaar overlopen met achtergrondmuziek en natuurgeluiden.

De live vertelling van Rien Mouw is boeiend van begin tot eind.
Hij heeft een echte “vertelstem”. U kunt zijn prachtige en vaak spannende verhaal dan ook moeiteloos volgen.
Het diaklankbeeld is zeer afwisselend. Alle jaargetijden komen voorbij.
Winter, met o.a. dieren in een besneeuwd bos en kruiend ijs langs de Randmeren.
Lente, met prachtige landschappen, bloemen en jong wild.
Herfst, met een spannend verhaal over de edelhertenbronst, compleet met beelden en geluiden van burlende en vechtende herten.

Een absoluut hoogtepunt van de presentatie is een bezoek aan een aantal, nog op een bijzondere manier levende, oude Veluwenaren.
Rien Mouw maakt u deelgenoot van hun leven zonder deze mensen bespottelijk te maken. Hij komt veel bij hen over de vloer en heeft grote bewondering voor hun levenswijze. Hij maakt er vaak heel bijzondere dingen mee.

De presentatie is van 14.30 tot 16.30 uur met een pauze. De zaal gaat open om 14.20 uur. De kosten zijn € 5,- per persoon inclusief een kopje koffie of thee.

We hopen dat u, ondanks een heel ander onderwerp van de fotopresentatie, toch erg nieuwsgierig bent naar het digitale klankbeeld over de Veluwe.
Mocht dit niet het geval zijn, wilt u zich dan afmelden?
Aanmelden (en evt. afmelden) kan via ons mailadres: senioren@wijkverenigingberkum.nl of door te bellen naar Anneke Meeuwisse: 06-43285129.