Weij Senioren: Dagje uit naar Hattem

Met Weij Senioren een dagje uit naar Hattem op donderdag 14 mei

Voor de zomerstop organiseert Weij Senioren op donderdag 14 mei een dagje uit naar Hattem.

We hebben een leuk programma gemaakt:

Om 10.00 uur verzamelen bij De Weijenbelt en vervolgens stappen we op de fiets richting Hattem. We gaan met het pontje de IJssel over. Rond 11.00 uur worden we ontvangen met koffie en wat lekkers bij Het Bakkerij Museum. Daarna krijgen we een rondleiding door het museum: we wandelen door de smakelijke geschiedenis van brood en banket, ondergebracht in 2 voormalige stadsboerderijen uit de middeleeuwen, een stalhouderij en een ondergronds kelderlabyrint!

Om 13.00 uur is het tijd om heerlijk te lunchen bij De Franse School.

Na de lunch staan de stadsgidsen voor ons klaar om een stadswandeling te verzorgen door het mooie Hattem. Daarna stappen we weer op de fiets en gaan we weer richting Berkum. We verwachten uiterlijk 16.00 uur thuis te zijn.

Voor deze hele dag vragen we een bijdrage van € 15,00 per persoon.

Corona
Gezien de ontwikkelingen rondom het corona virus is de datum 14 mei onder voorbehoud. Mocht het nodig zijn om te cancelen dan zal het dagje uit verplaatst worden naar een nog nader te bepalen datum.

Opgeven
U kunt zich aanmelden via senioren@wijkverenigingberkum.nl of telefonisch bij Emmy Willems 06-28196069 of Ellen van het Hul 06-18081418

* Wilt u graag mee maar is fietsen niet mogelijk? Laat het ons weten, dan bespreken we alternatief vervoer.
* In het Bakkerij Museum zijn stoelliften aanwezig.

13 mei 2021

€ 15,-