De Hoofdhof
Kerkweg 26, 8024 AN Zwolle

14 apr 2024

€ 16,50, tot 16 jaar € 7,50, livestream € 7,50

Muziek met een Plus: Opera Rebels – met duetten en aria’s uit bekende opera’s en musicals

De Opera Rebels, mezzosopraan Roza Herwig en sopraan Ana Balestra komen op 14 april naar de Hoofdhof in Zwolle. In hun muzikale voorstelling nemen ze het publiek mee in een magische wereld vol verhalen. Samen met pianist Julius Backer brengen ze een programma vol prachtige duetten en aria’s uit opera’s en musicals, waaronder bekende klassiekers zoals “I could have danced all night” uit My Fair lady, de “Barcarolle” uit Contes des Hoffman van Offenbach en muziek uit de “West Side Story” van Bernstein en “Cosí fan tutte” van Mozart. Daarnaast komen muzikale verrassingen en verborgen pareltjes voorbij. Trek je mooiste jurk aan of juist je trainingspak, want alles kan bij opera, vinden de Opera Rebels. Ga er voor zitten en geniet!

Dit concert is het laatste van dit seizoen dat Stichting Muziek met een Plus u aanbiedt. We zijn blij dat er zoveel mensen onze concerten hebben bezocht. We zien uit naar een prachtige middag!

Kaarten zijn te bestellen op de website van Muziek met een Plus:  www.muziekmeteenplus (toegang €16,50,-; livestream: €7,50; jongeren t/m 16 jr.: €7,50.)