Weij Senioren: De Pauwergirls

Weij Senioren organiseert in De Weijenbelt op vrijdagavond 5 november een cabaretavond.
Muziek met een knipoog en een snufje theater

De meisjes van de radio brengen voor elk publiek vrolijke muziek, driestemmige zang en theater met een knipoog! Herkenbare liedjes van de jaren ’40 tot nu. Vaak driestemmig, met een grap of een verrassende inval. Van de Andrew Sisters tot Caro Emerald, van luisterliedjes tot meezingers en dans hits!

De kaarten kosten € 10,- per persoon inclusief een kop koffie of thee bij binnenkomst.
De kaarten worden in de voorverkoop verkocht op donderdag 21 oktober en dinsdag 26 oktober in wijkcentrum De Weijenbelt van 19.15 tot 20.15 uur.
Mochten alle kaarten op 21 oktober al zijn verkocht, dan zullen wij dit op de website van de wijkvereniging vermelden.
Aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.

Kom niet naar de voorverkoop of de avond zelf als u coronaklachten heeft of in aanraking bent geweest met iemand die corona heeft of het vermoeden hiervan. Het optreden is mede mogelijk gemaakt door Stichting Brentano’s Steun des Ouderdoms.

senioren@wijkverenigingberkum.nl

05 nov 2021

Zaal open om 19.30 uur.

Kosten

€ 10,-. Voorverkoop kaarten donderdag 21 en dinsdag 26 okt. in De Weijenbelt van 19.15 tot 20.15 uur.

De Weijenbelt
Campherbeeklaan 82, 8024 BZ Zwolle