Theatervoorstelling Peter Peper

Op 23 april 2022 om 13 uur gaat een lang gekoesterde wens van de jeugdcommissie in vervulling. In samenwerking met de Stadkamer Zwolle (Buurt Cultuur Fonds) en IJsbeer INC presenteren wij in De Weijenbelt de theater voorstelling Peter Peper. In Peter Peper versmelten muziektheater, poppenspel en live-animatiefilm tot een spannende, grappige en ontroerende vertelling. Zo komt de oude wereldgeschiedenis van heel ver weg naar heel dichtbij. Er wordt echt gekookt en je mag ook proeven!

Deze voorstelling is geschikt voor kinderen in de leeftijd van 7 jaar t/m de brugklas. Voor kinderen is de voorstelling € 3,- per kind. Voor ouders die lid zijn van de wijkvereniging Berkum is de voorstelling gratis (lidmaatschap € 15,- per jaar per gezin). Voor ouders die geen lid zijn vragen we € 2,- entree per volwassen.

Trailer Peter Peper: https://youtu.be/sTIqs3DNiiU

We horen graag vooraf of je komt aanmelden kan via jeugdzaken@wijkverenigingberkum.nl (inschrijven voor 15 april)

23 apr 2022

Kinderen € 3,- Ouders € 2,- wanneer ze geen lid van de WVB zijn.

De Weijenbelt
Campherbeeklaan 82, 8024 BZ Zwolle