Sedermaaltijd in De Hoofdhof *GEANNULEERD*

Pesach is het feest waarin de uittocht uit Egypte wordt herdacht. Hoogtepunt van Pesach is de Sedermaaltijd.
Als herinnering wordt lamsvlees met ongezuurd brood en bittere kruiden gegeten. In de rituelen van Pesach liggen veel geheimenissen verborgen.

Hennie Keegstra heeft jarenlang in Israël gewoond en geeft uitleg over deze Sedermaaltijd. Vanuit de Hebreeuwse achtergrond kunnen we het avondmaal, die Jezus zelf instelde tijdens de Sedermaaltijd, beter begrijpen. Dit zult u ontdekken als Hennie de symbolieken gaat uitleggen en we van enkele producten mogen proeven.

Het aantal deelnemers is beperkt. Opgave via 06-39146627 of mail: anjapierik@live.nl
Vergeet u niet om te vermelden met hoeveel personen u komt?
Er wordt een bijdrage gevraagd voor de onkosten en voor het project waar Hennie bij betrokken is: Ethiopische Joden te helpen met o.a. voedsel voor kinderen en zwangere vrouwen, die in Ethiopië nog wachten op hun Aliyah (emigratie naar Israël).

Deze avond wordt georganiseerd door de commissie ‘Kerk in de wijk’ op 3 april in De Hoofdhof, 20.00 uur, zaal open 19.30 uur.

03 apr 2020

Zaal open: 19.30 uur