Oranjefeest: Salverda Berkumloop *GEANNULEERD*

Op dinsdagavond 25 augustus vindt voor de 30e keer de  Salverda Berkumloop plaats.

De Berkumloop start vanaf de Erasmuslaan. Daarna loopt de route via de Reviuslaan, Grotiuslaan, Boerhavelaan, Campherbeeklaan, Kuyerhuislaan, Herfterlaan, Helmhorstweg, Kuyerhuislaan, Campherbeeklaan en Lorentzlaan. De finish is zoals alle jaren aan de Erasmuslaan. De prijsuitreiking en verloting is na afloop van de Salverda Berkumloop. Om kans te maken op mooie prijzen dienen lopers hun startnummer in te leveren bij de finish.

Van alle deelnemers wordt een gedeelte van het inschrijfgeld verdeeld over drie goede doelen en daarnaast kunnen de lopers tijdens het inschrijven een extra bijdrage overmaken. Vlak voor de start van de Berkumloop worden de cheques aan vertegenwoordigers van de drie goede doelen overhandigd.

Bewoners langs het parcours worden verzocht het parcours autovrij te houden. Deelnemers aan de Berkumloop kunnen hun auto parkeren bij Sportpark De Vegtlust.

De startnummers kunnen worden afgehaald tussen 15.30 en 18.30 uur in wijkcentrum “De Weijenbelt”.
Na afloop is er in “De Weijenbelt” gelegenheid om te douchen.
Hier is ook de prijsuitreiking en de verloting op het startnummer. Deelnemers maken onder andere  kans op het winnen van een fiets, een verblijf in een vakantiewoning in Sardinië of hardloopschoenen.

Vrijwilligers gezocht!
Om de mooie Berkumloop ook dit weer succesvol te laten verlopen is de inzet van vele vrijwilligers nodig! We zijn nog opzoek naar enthousiaste mensen die voorafgaand, tijdens of na de Berkumloop ons willen helpen. Er zijn nog mensen nodig voor bijvoorbeeld het plaatsen van dranghekken op de Erasmuslaan, opruimen van het parcours en het door verwijzen van lopers na de finish richting het wateruitgiftepunt.
Meld je vandaag nog aan bij Rutger Blankvoort via berkumloop@outlook.com , 038-4540193 of André Plattel via andre.plattel@hotmail.com , 06-22461861 .

www.salverdaberkumloop.nl

Datum: dinsdag 25 augustus
Locatie: Erasmuslaan
Aanvang: 19.00 uur
Einde: 21.30 uur
Bijzonderheden: Tussen 18.00 en 21.30 uur is het gehele parcours afgesloten voor alle verkeer.

Inschrijven: Vanaf zondag 14 juni om 12.00 uur!

25 aug 2020

Erasmuslaan