Oud Hollandse spelletjes

Zaterdagmiddag 26 september organiseert de jeugdcommissie een superleuke buitenmiddag met oud-Hollandse spelletjes voor kinderen t/m 12 jaar in Berkum.
In onze wijk stimuleren we de jeugd graag om samen te spelen, te ontdekken en elkaar te leren kennen. De afgelopen maanden lukte dit niet vanwege corona, maar we zijn blij te melden dat we een mooie manier gevonden hebben: kinderen kunnen zich een uur lang heerlijk uitleven met een aantal leuke buitenspellen. Denk aan zaklopen, eierlopen, raketschieten, blikgooien, skippybal-racen, reuzen-mikado, pijl- en boogschieten, spijkerbroekhangen en nog veel meer.
Na afloop krijg je een heerlijk glas ranja en wat lekkers.

Om de spelletjesmiddag goed te laten verlopen, passend binnen de corona-maatregelen, verdelen we de kinderen over drie leeftijdsgroepen. Iedere leeftijdsgroep heeft een eigen aanvangstijd!

De aanvangstijden per leeftijdscategorie is als volgt:
•groep 1, 2 en 3: 13:00-14:00 uur
•groep 4, 5 en 6: 14:30-15:30 uur
•groep 7 en 8: 16:00-17:00 uur

Er is per leeftijdsgroep plek voor maximaal 45 kinderen. Dus wacht niet te lang met aanmelden. Vol = vol!

Zonder vrijwilligers geen beweging!
Wij hebben voor deze activiteit nog enkele begeleiders van de groepjes nodig (6-8 kinderen per groep). Wil je je kind zien schitteren of vind je het gewoon leuk en gezellig om mee te helpen, geef dit dan aan bij de aanmelding van je kind op onze site.

Wil je als ouder alleen kijken? Dat kan alleen van achter het hek, op 1,5 meter van elkaar.
Bij slecht weer beslissen we vrijdagavond 25 september of het door kan gaan. Je wordt hierover per mail en via de website geïnformeerd.

Wanneer: Zaterdag 26 september 2020
Waar: Speelveld achter De Weijenbelt/ Gymzaal