Online bewonersavond Berkum Energieneutraal

We nodigen u van harte uit voor de eerste online bewonersavond van Berkum! Op dinsdag 26 mei kunt u vanuit uw eigen huiskamer deelnemen aan een interactieve informatieavond over het project Berkum Energieneutraal, gepresenteerd in de vorm van een live talkshow.

Hoofdonderwerp in de talkshow is de stand van zaken rondom het project Berkum Energieneutraal. Onder andere projectleider Timo Veen schuift aan: “We zijn heel blij dat we via deze online oplossing stappen kunnen blijven zetten. Behalve dat we Berkumers willen bijpraten, gaan we er ook echt iets leuks van maken.”

Het gesprek aan tafel wordt afgewisseld met o.a. tips om gemakkelijk energie te besparen, een nieuwe editie van “Straatpraat” en zelfs een muzikaal optreden vanuit een Berkumse huiskamer. Bewoners krijgen ook de kans om live vragen te stellen en mee te doen aan een speciaal voor de bewonersavond ontwikkelde quiz.
Aanmelden kan via deze link

Heeft u belangstelling voor dit project of wilt u meer informatie? Lees er meer over en meld u dan nu aan via: aanmelden

26 mei 2020

Organisator