Eerste editie van de “Coop Oldengarm Obstacle Run” in Berkum!

Zwolle – vv Berkum gaat in samenwerking met SportService Zwolle en scouting Jan Lijdinggroep uit Berkum voor eerste keer de ‘Coop Oldengarm Obstacle Run’ in Berkum organiseren in de meivakantie, op woensdag 4 mei 2022. Een activiteit om de jeugd kennis te laten maken met de vereniging binnen een andere setting dan voetbal. Tevens sluit dit mooi aan bij de ambitie van de vereniging, namelijk optimaler gebruik van de accommodatie, gastvrijheid op- en rondom het park en het versterken van de verbinding met de wijk Berkum.

Het event staat gepland op woensdag 4 mei, met als vertrekpunt Sportpark de Vegtlust van vv Berkum. De route zal deels door het Vegtlusterbos en langs het Rechterland afgelegd worden, waarbij allerlei verschillende uitdagende obstakels overwonnen moeten worden. Uiteraard staat veiligheid hierbij voorop. Zowel binnen de organisatie als de run zelf staat samenwerken centraal.

Doelgroep
Deelname kan binnen verschillende (leeftijds)categorieën. Aangezien samenwerken centraal staat en je elkaar mag helpen onderweg en tijdens het nemen van een obstakel, neem je nooit individueel deel. Het is mogelijk om deel te nemen binnen de volgende categorieën; koppelrun (tweetallen) binnen de leeftijdscategorieën 6 t/m 9 jaar of 10 t/m 14 jaar en de ouder-kind-run, waarbij het kind in de leeftijd is van 6 t/m 14 jaar.

Informatie en opgave
Er zijn verschillende begintijden voor de runs, waarbij er na opgave een startlijst wordt gemaakt.
Opgave kan binnen de gestelde leeftijdscategorie en als je in het bezit bent van minimaal Zwemdiploma A!

Starttijden en lengte route:
Koppelrun 6 t/m 9 jaar – Start 10.30 uur – Ongeveer 2 km.
Ouder-kind-run – Start 12.00 uur –  Keuze uit 2 of 4 km.
Koppelrun 10 t/m 14 jaar – Start 13.30 uur – Ongeveer 4 km.

De kosten voor deelname zijn per opgegeven tweetal € 10,-. Hiervoor krijg je een uitdagende run met verschillende obstakels, mogelijkheid tot omkleden en douchen bij vv Berkum en na afloop iets drinken en een aandenken.
Lid zijn van de vereniging is niet nodig. Iedereen is welkom!

Opgeven kan via de sportkalender op de website van SportService Zwolle, door op het gewenste evenement te klikken, via de volgende link:

www.sportservicezwolle.nl/sportkalender

04 mei 2022