Fietsen

Weij Senioren: Verslagen seizoen 2022-2023

Verslagen:

Woensdag 5 oktober 2022
De tweede en tevens laatste fietstocht van dit jaar al weer. In maart of april, afhankelijk van het weer, starten we een nieuw fietsseizoen.
We boften heel erg met het weer, wel wat meer wind maar gelukkig hebben de meeste deelnemers ondersteuning, dus geen probleem…
Vanaf De Weijenbelt zijn we richting Westenholte gegaan, via de Zalkerdijk richting Spoolde. Bij Het Engelse Werk konden we onder het genot van een kopje koffie en een plakje cake mét slagroom gezellig bijkletsen.

Daarna verder over de dijk en via de Schellergbergweg en de Schellerallee richting de van Karnebeektunnel. Langs het mooie, vernieuwde station en de Burgemeester van Rooijensingel over de Wilhelminasingel naar het Kerkbrugje. Dan de Vondelkade, Tesselschadestraat langs Isala en Roodhuizerpad weer terug naar De Weijenbelt.

Het was weer een mooie fietstocht met enthousiaste deelnemers!
Een fijne winter en tot volgend jaar!

Woensdag 7 september 2022:
De eerste fietstocht van het seizoen. Het was mooi weer en een mooie tocht.
We zijn via de dijk bij de Agnietenberg, richting Langenholte en daarna via Westerveld naar Stadshagen gefietst.

Bij Milligers een heerlijk kopje koffie/thee gedronken met daarbij een stuk brownie of arretjescake. Na weer ‘opgeladen’ te zijn hebben we het nieuwe fietspad langs de oude Hasselterweg genomen en via de dijk langs het Zwarte Water Holtenbroek ingereden.
Via de Aa-landen weer naar De Weijenbelt.

Op naar de volgende fietstocht op 5 oktober!

Elke 2e woensdag van de maand activiteiten voor 60 plussers, om 14.30 uur in wijkcentrum “De Weijenbelt”.

Houdt deze website in de gaten en volg ons op Facebook.

Voor alle informatie over Weij Senioren kunt u een mail sturen naar: senioren@wijkverenigingberkum.nl .