Muziek Met Een Plus 2023

Programma Muziek met een Plus 2023-2024

De Stichting Muziek met een Plus in Zwolle-Berkum heeft het programma voor volgend seizoen klaar! Er is een gevarieerd programma samengesteld, met o.a. klassieke muziek uit de Barok, de Romantiek en de 19e en 20e eeuw: Bach, Ravel, Rutter. Joni Mitchell en Carole King.
Een programma dat werkelijk past bij de identiteit van de Stichting. Daarnaast kunt u ook lichtere muziek verwachten met chansons in een cabarateske setting.

Op 17 september beginnen we met Combattimeto dat een Barokprogramma laat horen. Een mooi en afwisselend programma! Let op de ‘Plus’, die ieder ensemble biedt, altijd een extra verrassing. Een concert in Zalencentrum De Hoofdhof heeft daardoor altijd iets speciaals!

De toegangsprijzen zijn bewust laag gehouden. De basistoegangsprijs is €16,50. Voor slechts drie grotere concerten varieert de prijs van €17,50 tot €20,00.

Op onze website www.muziekmeteenplus.nl vindt u ons nieuwe seizoenprogramma. Daar kunt u ook uw kaarten bestellen.
Het nieuwe seizoenprogrammaboekje 2023-2024 kunt u bestellen met een mailtje naar: muziekmeteenplus@gmail.com of downloaden onder aan deze pagina.

Gebruik ook dit mailadres om op de verzendlijst te komen voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

We wensen u heel veel plezier bij Muziek met een Plus in het komende seizoen! Wij ontvangen u graag!