Sinterklaas 5

Met veel genoegen kijken wij terug op het sinterklaasfeest in Berkum. Het was best even spannend of we met de tuktuks op tijd langs alle kinderen zouden komen. Uiteindelijk is het overal gelukt om iets langs te brengen! De blije hoofden van zowel kinderen als ouders heeft ons echt verrast. Wat stonden jullie kinderen te stralen.
Via deze weg willen we jullie bedanken voor de vele reacties die we hebben ontvangen. Dat doet ons goed en maakt het de inspanning meer dan waard.

De blije kinderen in de wijk, is waarom we een jeugdcommissie willen zijn en blijven. Al sinds jaar en dag proberen we met een groep vrijwilligers leuke activiteiten te organiseren voor de jeugd onder de vlag van de wijkvereniging Berkum.

Word ook lid

Wist u trouwens dat u lid kunt worden van de wijkvereniging? U steunt daarmee de diverse activiteiten die we doen. Uiteraard zijn we ook blij met alle vrijwillige hulp! aanmelden kan hier

Graag tot ziens in Berkum.

Groetjes,

Ivan, Stefan, Olaf, Andres, Marieke en Maaike